• OMX Baltic−0,12%260,63
  • OMX Riga−0,57%880,96
  • OMX Tallinn−0,19%1 681,27
  • OMX Vilnius0,15%1 006,11
  • S&P 500−0,17%5 723,45
  • DOW 30−0,56%41 971,5
  • Nasdaq 0,03%18 080,3
  • FTSE 100−0,17%8 268,7
  • Nikkei 225−0,19%37 870,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,01
  • OMX Baltic−0,12%260,63
  • OMX Riga−0,57%880,96
  • OMX Tallinn−0,19%1 681,27
  • OMX Vilnius0,15%1 006,11
  • S&P 500−0,17%5 723,45
  • DOW 30−0,56%41 971,5
  • Nasdaq 0,03%18 080,3
  • FTSE 100−0,17%8 268,7
  • Nikkei 225−0,19%37 870,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,01
  • 27.03.15, 15:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pass: mõõda ja jaga seda, mida saab mõjutada

A&G Kaubanduse juhatuse liikme Hendrik I. Passi sõnul saavad kaupmehed mõjutada väärtusahela kaht viimast lüli, müüki ja turundust, ning see peaks andma ettevõtjatele korraliku pildi, kuidas turg käitub.
A&G Kaubanduse juhatuse esimehe Hendrik I. Passi sõnul tasub mõõta ainult seda, mida saab ise mõjutada.
  • A&G Kaubanduse juhatuse esimehe Hendrik I. Passi sõnul tasub mõõta ainult seda, mida saab ise mõjutada. Foto: Andres Haabu
Hendrik I. Pass esineb Pärnu Finantskonverentsil 17. aprillil teemaga „Kuidas ja kuhu seada jaekaubandusäri fookus, et liikuda tõususuunale?“. Vaata konverentsi täpset ajakava SIIT.
A&G Kaubanduse juhatuse liige Hendrik I. Pass selgitas, et see, kui palju mõõdikuid peaks ühel kaubandusettevõttel olema, sõltub ettevõtte väärtusahelast ja struktuurist - missuguseid protsesse saab ise mõjutada ja milliseid mitte.
„Üldiselt kehtib reegel, et vähem on parem. Meie ettevõttes, kus saame kõige enam mõjutada väärtusahela kaht viimast lüli, milleks on müük ja turundus, piisab 5-6 mõõdikust, mis peaks andma ettevõtjale korraliku pildi, kuidas turg hetkel käitub,“ rääkis Pass.
Ta lisas, et suures pildis peaks igal väärtusahela lülil olema oma mõõdik, mida peaks jälgima, kuid need kõik peavad toetama ühist eesmärki, milleks on maksimaalne läbimüük võimalikult maksimaalse brutomarginaaliga.
Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, mida peaks iga kaubandusettevõte kindlasti mõõtma ning mis on esimene indikatsioon, et juhtimises on vead sees.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.09.24, 12:30
Vaid 2 kuud Telia Digital Hub-ni! Millest räägitakse tippjuhtide klubis?
Eesti suurim juhtimis- ja tehnoloogiakonverents Telia Digital Hub toob 14. novembril Tallinnasse esinema nii kohalikke eksperte kui ka hinnatud välisesinejaid. Vaatame lähemalt, mida põnevat pakub tänavune programm tippjuhtidele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele